Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Tι γίνεται...κ Υπουργέ ...με το Τρένο Τρίπολης-. Πύργου Καλαμάτας...???



Πρόκειται ...κάτι ..να βελτιώσετε?
 Αν ,  ναι , Ανακοινώστε το σχεδιάστε το...πραγματοποιήστε το
Ένα είναι βέβαιο. Αν πρόκειται να Εξοπλίσετε με  ένα  σύγχρονο Ευρωπαϊκό Σιδηροδρομικό  δίκτυο την ταχεία εξυπηρέτηση διακομιδής εμπορευμάτων και Κοινού στις τρείς ....πάρα πάνω Μεγαλουπόλεις μηδέ εξαιρουμένης και αυτής της Λακωνίας, που πρέπει να καταλήγει, μέχρι και το Γύθειο κινηθείτε γρήγορα πριν χάσετε την καλώς εννοούμενη ..οίκοθεν ...Πελοποννησιακή Μαρτυρία.



Βούγιας σε Νάντια: «12 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου»
Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011 17:46

Η βουλευτής Μεσσηνίας κ. Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου είχε καταθέσει ερώτηση στις 24/01/11, με την οποία ζητούσε την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού υλικού του Μηχανοστασίου στην Καλαμάτα. Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπύρος Βούγιας, απάντησε επισημαίνοντας ότι κανένα θέμα εγκατάλειψης της περιουσίας του ΟΣΕ δεν υφίσταται και επομένως η αξιοποίησή του είναι δεδομένη. Επιπλέον, μετά από ερώτηση της κ. Γιαννακοπούλου, υπογραμμίζει ότι το ποσό της κρατικής επιδότησης που απαιτείται, προκειμένου να συνεχίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου τη λειτουργία του είναι περί τα 12 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος.

Ο κ. Βούγιας, στην απάντησή του στην κ. Γιαννακοπούλου, επιπλέον, σημειώνει ότι το Μηχανοστάσιο Καλαμάτας λειτουργεί μέχρι σήμερα κανονικά με το προσωπικό που υπηρετεί σε αυτό και με πλήρη λειτουργία ολόκληρου του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού που είναι εγκατεστημένος σε αυτό, όπως π.χ. είναι ο Υποδαπέδιος Τόρνος, το πλυντήριο οχημάτων, το ζυγιστήριο οχημάτων και το κτίριο της τροφοδοσίας με άμμο των κινητήριων μονάδων. Τα παραπάνω σήμερα εξυπηρετούν τις ανάγκες του συγκροτήματος για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού του μετρικού δικτύου, συντήρηση η οποία για τον τρέχοντα μήνα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ως συνετάχθη, ανεξαρτήτως ή μη της αναστολής δρομολογίων σε τμήμα του δικτύου μετρικής γραμμής.

Αναφερόμενος, παρακάτω, σε σχετικά δημοσιεύματα του τοπικού και του αθηναϊκού Τύπου, ο κ. Βούγιας ισχυρίζεται ότι εσφαλμένα αναγράφεται στα δημοσιεύματα, τόσο ότι έχει επέλθει απαξίωση στον εξοπλισμό του Μηχανοστασίου εξαιτίας της μη λειτουργίας του, όσο και το ότι το συγκρότημα έχει αφεθεί σε πλιατσικολόγους. Ο Υφυπουργός προσθέτει ότι, όσον αφορά στα γραφόμενα στο δημοσίευμα περί εγκατάλειψης των αυτοκινηταμαξών “Rail Bus” μετρικού δικτύου που προσφάτως προμηθεύτηκε ο ΟΣΕ, η πλειονότητα των δρομολογίων σήμερα στο μετρικό δίκτυο πραγματοποιείται ακριβώς με τον τύπο αυτό του τροχαίου υλικού, όπου εκ των δώδεκα (12) συρμών που διαθέτει ο συγκεκριμένος στόλος τροχαίου υλικού σήμερα, ευρίσκονται σε κυκλοφορία επτά (7) συρμοί, ενώ τρεις (3) συρμοί είναι ακινητοποιημένοι για λόγους συντήρησης και δύο (2) ευρίσκονται σε μακροχρόνια ακινητοποίηση λόγω έκτακτων συμβάντων (εκτροχίαση, πυρκαγιά).



Στη συνέχεια, ο κ. Βούγιας επιβεβαιώνει ότι με την εφαρμογή του προγράμματος για την Αναδιάρθρωση, Εξυγίανση και Ανάπτυξη του Ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναστέλλεται η λειτουργία του Μηχανοστασίου Καλαμάτας. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, έχει συσταθεί Ομάδα Εργασίας με σκοπό να προβεί άμεσα σε:

Α) Καταγραφή όλου του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του υπό αναστολή λειτουργίας συγκεκριμένου συγκροτήματος, ώστε αυτός σταδιακά να μεταφερθεί σε άλλα συγκροτήματα του δικτύου (Πάτρα, Ρέντης, Θεσ/νίκη, Λάρισα, Αλεξανδρούπολη).



Β) Διερεύνηση των αναγκών των άλλων συγκροτημάτων και στη συνέχεια οργάνωση του τρόπου μεταφοράς του εξοπλισμού του εν λόγω υπό αναστολή λειτουργίας συγκροτήματος, στα άλλα εν λειτουργία συγκροτήματα του δικτύου.

Γ) Οργάνωση της σταδιακής μεταφοράς μέρους του εναπομείναντος και μη χρησιμοποιούμενου από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τροχαίου υλικού, από το Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας σε άλλο ή άλλα φυλασσόμενα συγκροτήματα του δικτύου.

Δ) Εισήγηση για να διατηρηθούν ή μη κάποιες εκ των παροχών των δικτύων κοινής ωφελείας.


Ο κ. Βούγιας, κλείνοντας την απάντησή του, επισημαίνει πως επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να πραγματοποιεί δρομολόγια στο μετρικό δίκτυο μεταξύ Πύργου – Κατάκολου και Ρίου – Αγίου Ανδρέα δεν είναι δυνατή προς το παρόν η μεταφορά σε άλλο συγκρότημα του Υποδαπέδιου Τόρνου και ως εκ τούτου ο εξοπλισμός αυτός θα παραμείνει στο Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας για να εξυπηρετεί τις ανάγκες τόρνευσης των τροχών του τροχαίου υλικού που θα πραγματοποιεί τα προαναφερθέντα δρομολόγια. Καθ’ όλο το χρονικό διάστημα που θα πραγματοποιείται η μεταφορά του εξοπλισμού και μέρους του τροχαίου υλικού, το εν λόγω συγκρότημα θα φυλάσσεται από ιδιωτική εταιρία. Επίσης, θα συνεχίσει να φυλάσσεται και στον μετέπειτα της μεταφοράς χρόνο για αποφυγή φαινομένων, όπως αυτά που αναφέρονται στο δημοσίευμα.

 Εμείς πάντως  δεν είμαστε ευχαριστημένοι με  αυτά που ακούμε και βλέπουμε!

v ΣΦΣ Μεσσηνίας, συνέντευξη στον Flash


Οι Ιάπωνες κατασκεύασαν το γρηγορότερο τρένο

Το νέο γρήγορο τρένο θα εκτελεί δύο δρομολόγια την ημέρα μεταξύ Τόκιο και Αομόρι και άλλο ένα στο Σεντάι με 186 μίλια την ώρα (300 χιλιόμετρα την ώρα).

Διαθέτει business class θέσεις, όπως ακριβώς αυτές των αεροπλάνων. Ο στόχος είναι μέχρι το επόμενο έτος το τρένο να εκτελεί δρομολόγια με τη μέγιστη ταχύτητα 200 μιλίων την ώρα (320 χιλιόμετρα/ώρα), αλλά και να καταστεί το γρηγορότερο τρένο της Ιαπωνίας. Για τη προώθηση του τρένου, οι υπεύθυνοι προσπαθούν να ...
αναδείξουν το Αομόρι ως τουριστικό προορισμό.

 ο κάθε επιβάτης θα μπορεί να απολαύσει την πολυτέλεια μιας ξεχωριστής καμπίνας, όπου θα του προσφέρεται φαγητό, ποτό, αλλά και η πλήρης ανάπαυση σε δερμάτινη πολυθρόνα.

Η τεχνολογία Shinkansen που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες στα τρένα τους από τη δεκαετία του '60 είναι ιδιαίτερα ασφαλής.

"Κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει χάσει τη ζωή του από εκτροχιασμό, παρ' όλο που τα τρένα εκτελούν τα δρομολόγια τους σε μια ιδιαίτερα σεισμογενή χώρα", υπογραμμίζουν οι ειδικοί.

Επιπλέον, λόγω της μειωμένης ζήτησης των εσωτερικών δρομολογίων, η ιαπωνική κυβέρνηση και οι κατασκευαστές προσπαθούν να πουλήσουν τα γρήγορα, ποιοτικά και ασφαλή τρένα σε άλλες χώρες του εξωτερικού.