Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Λέτε να μας συμβεί κι αυτό..??? (Αστυνομία τροφίμων)

Είπα στον φίλο μου τον Κώστα.....
Όταν πας στο χωριό φίλε .... να μου φέρεις σπόρους ντομάτας, από αυτούς που σπέρνει η Γιαγιά...στον κήπο...
Με κοίταξε...σήκωσε τα φρύδια... θυμήθηκε ότι πέρυσι μου είχε υποσχεθεί να μου φέρει...και λέει
-Κάτι ντομάτες ...να ....και μοσχοβολούν....ώρες από την κοπή...αυτές είναι ντομάτες...!!!!
Να μου φέρεις ρε...φίλε...τι το λες κάθε χρόνο, και με φτιάχνεις....αυτές που φυτεύω είναι ζούφιες...αρρωσταίνουν εύκολα.....
Φαίνεται ότι αυτούς τους διαλόγους θα τους ξεχάσουμε....απλά είναι θέμα χρόνου να το συνειδητοποιήσουμε....
Λέτε...η ...θα πάρει κάνα σκουπόξυλο ...η Γιαγιά....και θα μας κυνηγάει....αρνούμενη να μας παραχωρήσει τον....χώρο..χρόνο...της..!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου